Illustrerad Satskap

Sagor är betydligt snällare än verkligheten. Stilettklackarna är dock grymt nyslipade vid konfrontationerna med Farbror Blå, de Röda Kärringarna i plisserade kjolar och de intelligensbefriade blonda Trasdockorna på Stureplan.

lördag 21 mars 2009

Are You Ready?


Vill du vinna 100 000 kronor i shopping? Dum fråga, kanske. Klart att du vill! Då är det också självklart att du ska ställa upp i GLAMOUR Stiletto Run, tävlingen där du faktiskt kan vinna 100 000 kronor att shoppa för. Vad som krävs? Löpsnabba ben, minst sju centimeter höga klackar, en rejäl dos av mod och energi och en stor garderob där du får plats med massor av nya kläder.

Turnéschema – UPPDATERAT

Helsingborg, 22 maj, kvaltävling (Kungstorget)
Lund, 23 maj, kvaltävling (Stortorget)
Jönköping , 29 maj, kvaltävling (Hovrättstorget)
Linköping, 30 maj, kvaltävling (Lilla torget)
Västerås, 5 juni, kvaltävling (Torggatan)
Uppsala, 6 juni, kvaltävling (Galleria Dragarbrunn)
Stockholm, 12-13 juni, kval och FINAL (Kungsträdgården)

följ denna länk för mer information

9 kommentarer:

laughingwolf sa...

do they come in size 12 men's? :O lol

Miss Pidgin sa...

Mohahahahaha...Jag slipar mina stilettisar nu...hmmmm...behövs det någon valla på sulan!?

ANNA-LYS sa...

Åhhhhh

Detta året får jag åka långt för att vara med och springa. Jag sprang faktiskt Stiletto Run 2008, okey, jag vann inte men jag hade fantastiskt kul och kände mig hög ... ha ha ha ;-)

Gillar lyriken Nancy Sinatra ljudar i denna låten!!!

:-D

"One of these days this boots are gonna walk ... all over You ..."

C U on the track ;-)

Bella Nått sa...

A male wolf in hi heels? :-p
Do You got the same size
on all four?

Bella Nått sa...

Valla?
Jo det har alla! ;-)

Bella Nått sa...

C U 2 on the hi volt track! :-D

Anonym sa...

Jeah!!

nu har Häxmamman skickat ut sin tackars dotter, hon har dessa skor och vad ska man ha dom till om inte att göra någon nytta...

Hahaha hohoho, det är lite halkigt men hon har nog farten *Ler*

Ha det gott

Hannele på Hisingen sa...

Inget på Hisingen, ser jag...

ANNA-LYS sa...

Nästa år kanske? Orterna skifter, som danskarna säger ;-)